Kan ik mijn bloemenabonnement pauzeren?
Ja hoor! Stuur een mail of een berichtje via WhatsApp met hierin je naam en je adres en voor hoelang je wilt pauzeren. Dan regelen wij de rest.
Kan ik een bloemenabonnement cadeau geven?
Jazeker! In het aanmeld formulier kun je aangeven of het een cadeau abonnement is. Je vult dan de gegevens van de gelukkige ontvanger in, wij zorgen ervoor dat de bloemen bij de ontvanger terecht komen. De betaling regelen we verder met jou.
Hoe versturen jullie de bloemen?
Wij bezorgen de bloemen (indien gewenst inclusief leenvaas) op het opgegeven adres. Fiorista levert in Haarlem, Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout, Bentveld, Vogelenzang, Santpoort, Driehuis, Velsen, Velserbroek, Bennebroek, Heemstede, Hillegom, Spaarndam en IJmuiden.
Wanneer krijg ik mijn bloemen bezorgd?
Wij bezorgen de abonnement boeketten vooralsnog op vrijdag of zaterdag, met uitzondering van rouwbloemen. Wij kopen op vrijdagochtend de bloemen in. De bloemen worden dus supervers en door ons persoonlijk samengesteld en gemaakt, en indien gewenst geleverd in een gratis bijpassende leenvaas.
Wat als ik niet thuis ben wanneer de bloemen worden bezorgd?
Als je niet thuis bent kunnen we de bloemen bij je voordeur of in je tuin zetten. Wij kunnen bij jouw afwezigeheid, en indien gewenst, ook proberen we de bloemen te bezorgen bij de buren. Mocht het bezorgen dan nog niet lukken, dan nemen we de bloemen mee terug, en nemen we contact met je op.
In welke plaatsen bezorgt Fiorista?
Fiorista levert in Haarlem, Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout, Bentveld, Vogelenzang, Santpoort, Driehuis, Velsen, Velserbroek, Bennebroek, Heemstede, Hillegom, Spaarndam en IJmuiden.
Zit ik ergens aan vast?
Nee hoor! Op dit moment kun je een abonnement afsluiten zonder minimale afname of op elk moment jouw abonnement pauzeren. Lekker proberen dus!
Hoe kan ik betalen?
Je krijgt van ons een betaalverzoek/tikkie of je maakt het aan ons over. Zakelijke klanten krijgen van ons een maandelijkse factuur.
Kan ik de bezorgfrequentie aanpassen in mijn abonnement?
Wil je wat meer tijd tussen de boeketten? Of kan je juist niet wachten om meer bloemen te ontvangen? Door het sturen van een mail of een berichtje via WhatsApp wissel je gemakkelijk de frequentie van je abonnement.
Kan ik ook meerdere boeketten per levering ontvangen?
Ja! Bij het aanmelden voor je bloemenabonnement kun je aangeven of je een of meerdere boeketten per levering wilt ontvangen. Heb je al een bloemenabonnement lopen en wil je het aantal boeketten per levering aanpassen? Dan kun je een mail sturen of jouw wensen via WhatsApp doorgeven.
Hoe kan ik opzeggen?
Opzeggen kan eenvoudig door een mail te sturen of een berichtje via WhatsApp. We vragen je vervolgens naar de reden van je opzegging. Het zou fijn zijn als je dit zo volledig mogelijk zou willen aangeven, hier kunnen we alleen maar van leren! Je ontvangt hierna van ons nog een bevestiging van je opzegging op de mail. Let op: Annuleer je binnen drie dagen voor een geplande levering dan bezorgen we nog één keer een boeket bij je.
Hoe kan ik eenmalig een cadeaubos bestellen?
Wat super lief dat je iemand blij wil maken met een cadeaubos! Je kunt hier losse cadeaubossen bestellen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.